Voi juma meitsi on hädässä näiden kaiken maailman sometsydeemien kanssa. Meikä on vähän yksinkertainen, ja suorastaan rakastaa kaikki maailman palikoille tarkoitettuja tietoteknisiä sovelluksia kuten koulun sähköposti :D. En tajua mistään risuaidoista yhtään mitään. Pinterest ei sano mulle mitään ja Instagramin kuvittelisin kameran perusteella liittyvän valokuviin. Kääks! Mut pitäis päivittää ajantasalle, koska kyl mää ehkä jopa tajuisin, mutten viitti keskittyä säätämään monen eri sovelluksen kans. Naamakirja ja outlook riittää mulle kiitos. Naamakirjakin ihan siitä syystä, et sinne tuli kirjauduttua eka.

somea-normal.jpg

Sisäinen anarkistini nousi banderolleille siinä vaiheessa, kun tajusin hienon älyluurin olevan täynnä näitä google-hömpötyksiä, joista ei pääse eroon! Perkele sentään. Hermostuin niin paljon, että poistin gmail-tilin kokonaan, kun niin otti takaraivoon toi touhu. Mulle Google on aina ollu toimiva hakukone kuville ja tiedolle. Yritän etsiä korvaavaa, mut en ole vielä onnistunut löytämään. Ainoo vaan et mun luuri on ihan sekasin, kun poistin gmailin. Olen jo miettinyt koko luurin vaihtamista. Ehdotuksia saa antaa. Motorolalla on ainakin samantyyppinen kuin X cover, mut onks se samanlainen kuukkelimasiina?

Jos tehtäis kestävä älypuhelin senioreille, ni mä oon varma ostaja. Laite sisältää ison näytön, puhelimen, viestit, sähköpostin, kameran ja sit sais ladattua sovelluksia sen mukaan, kun niitä kokee tarvitsevansa. Mä jopa maksan niistä sovelluksista, jotka tulee ilman mainoksia ja on tarpeellisia. Ei kaikkee voi ilmaiseksi saada.